miércoles, 14 de septiembre de 2016

Ata sempre!

Ola! Estou de volta! Regresando á rutina, novos alumnos, novos retos. E a iso estou, na busca de material para estas novas lagartixas. Mais todo queda, non puiden evitar botarlle de novo unha ollada a un dos meus libros favoritos, o libro de lendas que fixeron eses rapaces e rapazas cos que compartín moitos momentos en 5º e 6º. Tamén me fixeron outro co que non contaba e que me emocionou moito, pero ese gárdoo para min. Sei que mañá será un día importante para vós, estareime lembrando de todos dende a miña nova aula. 

Esta tarde, quédome entre bruxas, trasnos, a Santa Compaña, o Rachador, a Chorona, o neno oculto, a mosca de San Narcís...

Lembrade que todo o que vos propoñades coa suficiente forza poderedes conseguilo! Desfrutade da vosa idade! Facede da vida algo emocionante!

Quérovos moito,
Alba.

4 comentarios:

  1. jajajajaj... Hola,soy Pablo gracias por acordarte de nosotros,pero al final la presentacion es el viernes... Gracias por acordarte de nosotros un saludo y que te valla...¡Que noooooooo! QUE ES VAYAAAAA!!!!!! JIJIJIJIJIJy que te vaya muy bien

    ATT:Pablo

    ResponderEliminar
  2. Hola Alba, se que llegó tarde, pero es que estaba ocupada jeje. El instituto es muy distinto y a veces me guardo lo que me cuentan y un día dije "Esto se lo tendríamos que contar a Alba!! Hemos hecho un montón de amigos nuevos aparte de los que ya teníamos, se te echa de menos!! Y si, ese echa es sin hacer, porque lo primero que se echa del verbo echar es la h!! Jajaj, aún me acuerdo!! Muchos Besos, Belén

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Ay, Belén! ¡Ni te imaginas la ilusión que me hace tu comentario! No dejéis de contarme cosas, por favor, aunque sea por aquí.
      ¡Lo primero que se echa del verbo echar es la h! jajaja, se te quedó, ¿eh?
      Sois geniales, no cambiéis y disfrutad mucho.
      Un abrazo enorme.

      Eliminar